کانون روشنا ((نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان))

امام خامنه ای(مدظله العالی):
افشاگری و شفاف سازی ابعاد مختلف و برنامه های جنگ نرم از مواردیست که جزء وظیفه تک تک افسران جوان می باشد.
در جنگ نرم شما با خاکریز پنهان دشمن مواجه هستید.
خطوط و خط کشی ها در ان کاملا پنهان و غیر آشکار می باشد،
دشمن شناسی و تشخیص خودی و غیر خودی برای جامعه مشکل می باشد.
بنابراین باید در این زمینه دست به افشاگری و شفاف سازی زد.
و خاکریز خودی و غیر خودی را کامل مشخص کرد تا چهره نفاق نیز آشکار شود.
**********************************************
راه ما سخت است ، راهنما می خواهد
مسیر ما در امتداد شب است ، ((روشنا)) می خواهد
در میدانِ جنگ و جبهه و جهادِ علم
خونهایی چون خون مصطفای شهید می خواهد...

بسم الله الرحمن الرحیم
فَمَا لَکُمْ فِی الْمُنَافِقِینَ فِئَتَیْنِ وَاللَّهُ أَرْکَسَهُم بِمَا کَسَبُوا أَتُرِیدُونَ أَن تَهْدُوا مَنْ أَضَلَّ اللَّهُ وَ مَن یُضْلِلِ اللَّهُ فَلَن تَجِدَ لَهُ سَبِیلًا

چرا درباره منافقین دو دسته شده‌اید؟! (بعضی جنگ با آنها را ممنوع، و بعضی مجاز می‌دانید.) در حالی که خداوند بخاطر اعمالشان، (افکار) آنها را کاملاً وارونه کرده است! آیا شما می‌خواهید کسانی را که خداوند (بر اثر اعمال زشتشان) گمراه کرده، هدایت کنید؟! در حالی که هر کس را خداوند گمراه کند، راهی برای او نخواهی یافت. (نساء 88)

  آری تاریخ تکرار می شود: « کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا». اما این بار مردان و زنان قبیله ی سلمان پاک ، با  بصیرت و خروش انقلابی علیه احفاد خبیث بنی امیه ، بار دیگر اقیانوس عظیم انقلاب اسلامی را از لوث حضور منافقین و اشباح دهه ی چهارم تصفیه خواهند نمود و به تاریخ اجازه ی تکرار تنهایی علی و به مسلخ رفتن حسین (علیهما سلام) را نخواهند داد.

 هر چند که مقام معظم رهبری با صبر علوی خود بارها و بارها تصریحاً و تلویحاً برادران سابق خود[سران فتنه] را به   بازگشت به آغوش باز نظام اسلامی تشویق نموده اند ولی ظاهراً اینان خود به طرد شدن مُصرّند ولذا باید بدانند که  گرچه با حرمت شکنی های بی سابقه ی خود در شب و روز عاشورای حسینی قلب آحاد امت مسلمان را جریحه   دارکردند اما بی شک با این جسارت های احمقانه آخرین تیرها را به سوی تابوت مخملی خود نشانه رفتند (الحمد   ... الذی جعل اعداءنا من الحمقاء)

در طی روز های اخیر شاهد برگزاری مراسم هایی در دانشگاه هستیم که فضا را برای حضور و سخنرانی افرادی فراهم کرده که این افراد با زنده کردن چهره خود در دانشگاه ها و با ابزار قرار دادن دانشجویان جهت نیل به اهداف سیاسی خود و با طرح مباحثی در مخالفت با اصل ولایت فقیه، رفع حصر سران فتنه  و زیر سئوال بردن نظام اسلامی قصد محک زدن جامعه و دانشگاه را دارند. درحالی که طبق بیانات مقام معظم رهبری:«جوان موتور محرک تحولات اجتماعی وتحولات سیاسی یک جامعه است.بخصوص جوان دانشجو.اما این غیر از این است که دانشگاه راجولانگاه گرایشهای سیاسی بکنیم که بعضیشان مخالف بااصل نظامند و یا مخالف با جهت گیریهای نظامند.»

اعضای کانون های دانشجویی این نوع برنامه ها و  پریشان‌گویی‌های بدون سند را نشان از ناامید شدن این جماعت  از گرفتن امتیازات غیرمشروع و غیرقانونی دانسته و ضمن محکومیت شدید این  سخنرانی ها در دانشگاه اعلام می دارد این برنامه ها از سوی افرادی که به ظاهر خود را دلسوز انقلاب و مردم میدانند جز ایجاد خسارت برای نظام اسلامی، هنجارشکنی در جامعه و چینش افکار پلید فتنه انگیز چیز دیگری ندارد و سکوت در مقابل این اظهارات ظلم به امام راحل، خون شهیدان و دستاوردهای نظام است.

ما دانشجویان ولایی و انقلابی  با ایمان به این که با تمام آنچه که نظام را مخدوش کند باید مقابله کرد، خواستار برخورد با حضور  چنین اشخاص معلوم الحال به دانشگاه و برگزاری چنین جلساتی می باشیم.

 

«کانون قران وعترت» «کانون نماز» «کانون فرهنگی هنری شهیدباهنر» «کانون بصیرت » «کانون انتظار» «کانون تسنیم »

۹۳/۰۲/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی